Gyakran Ismétlődő Kérdések
Még nem kaptam meg a rendelésem
- Ellenőrizze, hogy megkapta-e tőlünk a küldemény visszaigazolását a küldemény állapotának nyomon követésére szolgáló linkkel (lehet, hogy a SPAM mappában van). Ha igen, küldeménye aktuális állapotáról a futárcég honlapján tájékozódhat. Ne felejtse el, hogy a szállítási idő hozzávetőleges - a tényleges szállítási dátumot üzenetben kapja meg a futárcégtől.
- Ha a csomag a futárcég visszaigazolása ellenére sem érkezik meg, kérjük, forduljon közvetlenül a szállítmányozó céghez.
- Ha nem kapott nyomkövető linket, nézze meg legutóbbi üzenetünket a rendelés állapotáról és a teljesítési dátumról. Ha lejárt a rendelés teljesítési határideje, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy ellenőrizhessük mi történt.
Ügyfélszolgálat: +36 96 884 096
email: [email protected]