>100 000 TERMÉK

BIZONSÁGOS VÁSÁRLÁS

KEDVEZŐ ÁRAK

SZAKMAI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS

Nav switch
Vedd fel velünk a kapcsolatot:

+36 96 884 096

Ügyfélszolgálat nyitvatartása:

HÉTFŐ - PÉNTEK 8:00 - 17:00

Gyakran Ismétlődő Kérdések

A csomag sérülten érkezett meg

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a küldemény gondosan be legyen csomagolva és a szállítás során jól legyen védve. Ennek ellenére szállítás közben előfordulhat, hogy megsérül. Segíteni szeretnénk Önnek, hogy ezt megtehessük, kérjük:

  • készítsen jegyzőkönyvet a küldemény kézhezvételekor, vagy legkésőbb az átvételtől számított 2 napon belül a futárcéggel (vagy online a futár honlapján),
  • készítsen fényképeket a sérült áruról és annak csomagolásáról,
  • csatolja a jegyzőkönyvet és a fényképeket a reklamációs kérdőívhez, melyet itt talál meg: Visszaküldés vagy reklamáció bejelentése
  • A rendszerben történő regisztrációt követően ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy az eljárás további lépéseiről tájékoztassa Önt.