Gyakran Ismétlődő Kérdések
A csomag sérülten érkezett meg
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a küldemény gondosan be legyen csomagolva és a szállítás során jól legyen védve. Ennek ellenére szállítás közben előfordulhat, hogy megsérül. Segíteni szeretnénk Önnek, hogy ezt megtehessük, kérjük:
- készítsen jegyzőkönyvet a küldemény kézhezvételekor, vagy legkésőbb az átvételtől számított 2 napon belül a futárcéggel (vagy online a futár honlapján),
- készítsen fényképeket a sérült áruról és annak csomagolásáról,
- csatolja a jegyzőkönyvet és a fényképeket a reklamációs kérdőívhez, melyet itt talál meg: Visszaküldés vagy reklamáció bejelentése
- A rendszerben történő regisztrációt követően ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy az eljárás további lépéseiről tájékoztassa Önt.