>100 000 TERMÉK

BIZONSÁGOS VÁSÁRLÁS

KEDVEZŐ ÁRAK

SZAKMAI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS

Nav switch
Vedd fel velünk a kapcsolatot:

+36 96 884 096

Ügyfélszolgálat nyitvatartása:

HÉTFŐ - PÉNTEK 8:00 - 17:00

Általános Szerződési Feltételek

 

 

I. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Łazienkaplus.pl S.A., melynek székhelye: 62-023 Żerniki, ul. Składowa 17, Lengyelország, uniós adószám: PL7831683382, cégjegyzékszám: KRS 0000400575, e‑mail: [email protected], telefonszáma: +36 96 884 096

Visszaküldési cím:

TVM Transport Hungary Kft.
Bem József ut. 32 (M5 Business Park)
2360 Gyál
A küldeményre írja rá: ACP PL/ABSULO

II. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1. A jelen ÁSZF-ben használt fogalmak jelentése
a)  Adásvételi szerződés – a Polgári Törvénykönyv szerinti létrejött értékesítési megállapodás, mely szerint az Eladó a termékárat és egyéb, a jelen szabályzatban részletezett díjakat az Ügyfél rendelkezésére bocsátja.

b) Eladó/Szolgáltató – Łazienkaplus.pl S.A., melynek székhelye: 62-023 Żerniki, ul. Składowa 17, Lengyelország, uniós adószám: PL7831683382, cégjegyzékszám: KRS 0000400575, e‑mail: [email protected], telefonszáma: +36 96 884 096.

c) Fiók – az Ügyfél által megadott egyedi névvel (felhasználónév) és jelszóval ellátott elektronikus szolgáltatás, amely az Eladó teleinformatikai rendszerében tárolt források alapján az Ügyfél számára lehetővé teszi további funkciók / szolgáltatások igénybevételét. A fiók a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében az Ügyfélnek nyújtott digitális szolgáltatás. Az Ügyfél felhasználónévvel és jelszóval kap hozzáférést fiókjához. Az Ügyfél a webáruházban történő regisztráció után tud bejelentkezni fiókjába.

d) Fogyasztó – a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján fogyasztónak minősülő természetes személy.

e) Hírlevél – olyan elektronikus szolgáltatás, mely lehetővé teszi valamennyi Ügyfél számára, hogy automatikusan kapjon az Eladótól az termékekre és webáruházra vonatkozó időszakos tájékoztatást, beleértve – az Ügyfél kifejezett hozzájárulása esetén – az Ügyfél e-mail címére küldött információkat is.

f) Kosár – a webáruházat használó Ügyfeleknek nyújtott szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy vagy több termék rendelését. A kosár az Ügyfél által adásvételi szerződés megkötése céljából gyűjti össze az ajánlatokat, tehát egy megrendelésen belül az adásvételi szerződés megkötésére több ajánlat is benyújtható.

g) Megrendelés – az Ügyfél által az Eladónak, különösen elektronikus formában benyújtott akaratnyilatkozat, amely tartalmazza a kiválasztott terméket vagy termékeket, amelyekre vonatkozóan az Ügyfél adásvételi szerződés megkötésére fejezi ki szándékát, valamint tartalmazza az Ügyfél adásvételi szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges adatait. Egy megrendelésen belül az Ügyfél több termék megvásárlására is tehet ajánlatot.

h) Polgári Törvénykönyv – a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

i) Ügyfél/Vásárló/Felhasználó - a webáruházon keresztül terméket vásárló, az adásvételi szerződést kötő, vagy a szabályzatnak megfelelően elektronikus szolgáltatást igénybe vevő alany, mely jogosult a webáruházban végrehajtott adott tevékenység jogszerű lebonyolítására, amely lehet (1) természetes személy vagy a jogosult személy nevében eljáró meghatalmazott, (2) jogi személy vagy (3) jogi személyiség nélküli szervezet.

2. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a  weboldalon keresztül történik.  

3. A jelen ÁSZF elfogadása önkéntes, de fiók létrehozásához ill. megrendelés leadásához szükséges.

4. A webáruház használata megköveteli, hogy az Ügyfél által használt végberendezések és IT rendszerek eleget tegyenek a velük szemben támasztott minimális műszaki követelményeknek.

5. A jelen Általános Szerződési Feltételek bármikor frissíthetők. A frissítésekről az Ügyfeleket és Felhasználókat a https://absulo.hu/ internetes címen és a szolgáltatási szerződésben meghatározott e-mail címre küldött üzenetben tájékoztatjuk, hogy megismerhessék azok tartalmát.

6. Az ÁSZF módosításai a változásról szóló értesítés elküldésének napjától számított 14 napos időszak lejárta után lépnek hatályba. Azon Ügyfelek esetében, akik szolgáltatási szerződést kötöttek, azaz fiókkal rendelkeznek, jogukban áll a szolgáltatási szerződést az ÁSZF módosításáról szóló értesítés napjától számított 14 napon belül felmondani. Az ÁSZF módosítása nem érinti a Vásárló és az Eladó által az ÁSZF módosítását megelőzően kötött adásvételi szerződéseket.

 

III.  ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK A WEBÁRUHÁZBAN

  1. Az Eladó a webáruházban a következő elektronikus szolgáltatásokat biztosítja az Ügyfeleknek:

a) fiók,

b) kosár,

c) az Ügyfelek részére a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek szerinti megrendelések leadásának, valamint az adásvételi szerződés megkötésének lehetővé tétele,

d) hírlevél.

2. Az Ügyfél a fiókot a következő lépések elvégzése után veheti igénybe:

a) a regisztrációs űrlap kitöltése, a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megértése és elfogadása, 

b) kattintás a "regisztráció" gombra.

3. A szolgáltatási szerződés akkor jön létre, amikor az Ügyfél az ABSULO által a regisztráció során megadott e-mail címre megküldött, a szolgáltatási szerződés megkötéséről szóló visszaigazolást az Ügyfél megkapja. A fiók határozatlan ideig díjmentesen vehető igénybe. Az Ügyfél bármikor és indoklás nélkül törölheti a fiókot (a fiók törlése) az ABSULO-nak küldött kéréssel, különösen a [email protected] címre küldött e-mailben.

4. A kosár használata abban a pillanatban kezdődik, amikor az Ügyfél hozzáadja az első terméket a kosárhoz.

5. A kosár ingyenes és egyszeri jellegű. A kosár kiűrül, ha a megrendelést teljesítik, vagy amikor az Ügyfél ezt megelőzően visszavonja megrendelését.

6. A hírlevél szolgáltatás igénybevételére azt követően van lehetőség, hogy az Ügyfél elvégzi az alábbi lépéseket:

a) legalább az e-mail-cím megadásával a weboldal megfelelő mezőjében, vagy a megfelelő jelölőnégyzet kiválasztásával az üzleti információk megfelelő csatornán keresztüli fogadásához hozzájárul,

b) a jelen ÁSZF rendelkezéseit a szolgáltató által az Ügyfél által megadott e-mail címre küldött aktiváló linkre kattintva elfogadja (a hírlevél szolgáltatás nyújtásának megkezdésének pillanatában).

7. A hírlevél végén lévő linkre kattintva az Ügyfél bármikor lemondhatja a hírlevelet. A hírlevél szolgáltatás határozatlan időre szól.

8. Az Ügyfél különösen köteles:

a) a Szolgáltatónak az Ügyfél tényleges, aktuális és a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges minden adatát megadni,

b) a szerződés megkötésével kapcsolatban a Szolgáltató részére megadott adatokat változás esetén azonnal frissíteni,

c) a Szolgáltató által kínált szolgáltatásokat a törvény rendelkezéseinek megfelelően és harmadik személyek jogainak megsértése nélkül, az ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően, valamint a vonatkozó vám- és szociális szabályoknak eleget téve, különösen a jogellenes tartalom szolgáltatásának tilalmával igénybe venni.

IV. MEGRENDELÉS 

1. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely – ha nincs külön jelölve – az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

2. A weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal a kitétellel, hogy az árak módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

3. Az Eladó arra törekszik, hogy biztosítsa az összes termék elérhetőségét és az adásvételi szerződés teljesítését. Abban az esetben, ha a teljesítés lehetetlenné válik, és a jogszabályok által meghatározott egyéb helyzetekben, a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései irányadóak (különös tekintettel a szerződés teljesítésének ellehetetlenülésére vonatkozó 6:179. – 6:182. §-ok rendelkezéseire).

4. A https://absulo.hu/ weboldalon keresztül az Ügyfél/Vásárló elektronikus úton megrendelést adhat le oly módon, hogy a kiválasztott termék(ek)et a kosárba helyezi, megadja a megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási és számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetési és az átvételi módot. A termék(ek) kosárba helyezése nem jelenti a megrendelés véglegesítését.

5. Az Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadását követően a megrendelés gombra kattintva véglegesítheti és adhatja le megrendelését.

6. A megrendelés véglegesítésével az Ügyfél kijelenti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul, hogy azokat az Eladó a megrendelés teljesítése céljából azokat használja. A megrendelés véglegesítésével az Ügyfél vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési módon a megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.

7. Az Eladó a beérkezett megrendelésre e-mailben visszaigazolást küld az Ügyfélnek, amelyben megerősíti a megrendelés elfogadását és annak ellenőrzésének megkezdését.

8. A megrendelés ellenőrzése után az Eladó e-mailt küld a Vásárlónak az alábbi információkkal:

a) a megrendelés részeként benyújtott egyedi adásvételi szándéknyilatkozatának elfogadásának visszaigazolását, vagy

b) arra vonatkozó információt, hogy az Ügyfél vásárlási szándéknyilatkozatának részét vagy egészét – ideértve bizonyos fizetési vagy szállítási módokat vagy kiegészítő szolgáltatásokat is – nyomós okok miatt nem tudja elfogadni, különösen az adott termék(ek) hiánya, a megrendelés fizetésének elmaradása, illetve az ÁSZF III. pontjának 8. bekezdésében foglaltak megsértése miatt.

9. Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó elküldi az Ügyfélnek a 8. bekezdésében említett visszaigazolást.

10. A megrendelés összértéke tartalmazza a termékárat, a szállítási költségeket és az esetleges további költségeket, pl. kiegészítő szolgáltatások igénybevétele esetén azok díját. Az Ügyfél a megrendelés összértékéről a megrendelés leadása során kap tájékoztatást, többek között akkor, amikor az Ügyfél kifejezi az adásvételi szerződés megkötésére való szándékát.

11. A webáruházban érvényben lévő akciók nem vonhatók össze, kivéve, ha az aktuálisan érvényes akciók feltételei másként rendelkeznek.

12. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései vonatkoznak.

V. TERMÉKSZÁLLÍTÁS

1. A termékek kiszállítására csak Magyarország területén van lehetőség.

2. Az elérhető termékek szállítási módjait az Eladó a webáruház oldalán, valamint a megrendelés leadásakor ismerteti.

3. Az elérhető szállítási módok a választott fizetési módtól, illetve a terméktől függhetnek, több megrendelés egyidejű leadása esetén módosulhatnak, különösen a tárgyukat képező termékekre való tekintettel. 

4. Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt terméke(ke)t – szerződött szállítási partnerein keresztül – futárral a Vásárló által a megrendelés leadásakor megadott szállítási címre (Paxy/MPL, ACP), vagy magyarországi átvételi pontra szállítja (Packeta). Kézbesítés a Magyar Posta Zrt. -n keresztül is lehetséges.

5. A termék Ügyfélhez való kiszállítása felár ellenében történik, a végösszeg az Ügyfél által kiválasztott termék(ek)től függhet. Az Eladó az általa szabadon választott időpontban meghatározhatja a megrendelés azon minimális küszöbértékét, amelyre vonatkozóan az adásvételi szerződés hatálya alá tartozó termékek kiszállítását díjmentesen vállalja.

6. A termék Ügyfélhez való kiszállításának teljes idejét (szállítási dátumát) a megrendelés Eladó általi előkészítésének időtartama és a termék(ek) fuvarozó általi szállításának időtartama befolyásolja. A szállítási határidő az (1) adásvételi szerződés megkötésének napjától számít (utánvét esetén), vagy (2) az Eladó bankszámláján vagy elszámolási számláján való könyvelés napjától (banki átutalás, elektronikus fizetés vagy bankkártyás fizetés esetén), azonban nem hosszabb, mint 14 munkanap, kivéve, ha az adott termék leírásában vagy a megrendelés leadásakor ettől eltérő dátum került megadásra. Ha egyszerre több, eltérő szállítási határidővel rendelkező termékre érkezik megrendelés, a szállítási határidő alatt valamennyi megrendelt termék szállítási határideje közül a leghosszabb szállítási határidő értendő.

7. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a megrendelés leadásának folyamata során, valamint a weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén. A szállítási költségek a https://absulo.hu/ oldalon találhatóak. („Szállítás és fizetés”). 

8. A megrendelt termékek Vásárló általi mennyiségi és minőségi átvétele azok kézbesítésekor a futár jelenlétében történik. Ennek keretében a Vásárló a csomag kibontásával egyidejűleg a futár jelenlétében köteles meggyőződni a termékek észlelhető hibáiról, valamint arról, hogy a termékek megfelelnek-e a rendelésben rögzített és visszaigazolt termékeknek és azok mennyisége egyezik a megrendelésben szereplő mennyiségekkel. 

9. A termékek feletti tulajdonjog a termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben a Vásárló a termék(ek) vételárát teljes mértékben kifizette.

VI. TERMÉK KIFIZETÉSE

1. Az Eladó az adásvételi szerződésben különböző fizetési módokat biztosít a Vevőnek. Az elérhető fizetési módokat az Eladó a webáruház oldalán, valamint a megrendelés leadásakor ismerteti.

2. Az elérhető fizetési módok függhetnek a szállítási módtól vagy az Ügyfél által kiválasztott termékektől. Az elérhető fizetési módok akkor is változhatnak, ha az Ügyfél egyszerre több megrendelést ad le. Az elektronikus fizetéssel és bankkártyával történő tranzakciók elszámolása az Ügyfél választása szerint, feljogosított külső pénzforgalmi szolgáltatókon keresztül történik.

3. Normális körülmények között a fizetés a megrendelés időpontjában történik. A következő fizetési módokat fogadjuk el:

a) banki átutalás,

b) bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés PayU.

c) utánvétel: A futárnál készpénzzel tudsz fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség).

4. Ha az Eladó számláján az előre történő fizetést választó Ügyféltől megrendelés ellenértéke nem kerül elkönyvelésre, az Eladó kapcsolatba léphet vele, hogy emlékeztesse a fizetés szükségességére, ideértve az erre vonatkozó e-mail küldését is. Ha az Ügyfél hagyományos átutalással történő fizetés választásával a Megrendelés leadásától számított 3 munkanapon belül, az előre utalással történő fizetést választva 24 órán belül, vagy a később meghatározott pótdátumon belül a befizetést nem teljesíti, az Ügyfél által leadott megrendelés elutasításra kerül.

5. Ha az Ügyfél az utánvétes fizetést választotta, köteles a termék átvételekor fizetni. A termék átvételének megtagadása esetén az adásvételi szerződés megszűnik.

6. A Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állít ki és küld az Ügyfél által megadott e-mail címre. A jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számla befogadására való beleegyezésnek minősül. Az ÁSZF elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.

VII. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

1. A fogyasztónak minősülő Vásárlónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben (a továbbiakban: Kormányrendelet) foglaltak alapján a termék átvételétől számított 14 napos határidőn belül lehetősége van a szerződéstől elállni az alábbiakban rögzítettek szerint.

2. A határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó a határidő lejárta előtt az erről szóló nyilatkozatát a [email protected] címre elküldi az Eladónak.

3. A fogyasztó felhasználhatja az elállásra rendszeresített sablont, de ez nem kötelező jellegű.

4. A fogyasztó elállási joga a termék a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napján kezdődik. A fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja már a megrendelés és a kiszállítás közötti időszakban is.

5. A távollévők közötti megállapodástól történő elállás esetén a megállapodást úgy kell tekinteni, hogy az létre sem jött.

6. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (ha viszont a fogyasztó kifejezetten a webáruházban elérhető legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből adódó többletköltségeket).

7. Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

8. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni kivéve, ha az Eladó vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

9. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy az esetlegesen a működés megállapításához szükséges használatot meghaladó értékcsökkenés mértékét meghatározza. A fogyasztó joga ettől függetlenül fennáll arra vonatkozóan, hogy az értékcsökkentés mértéke kapcsán polgári peres eljárást kezdeményezzen.

10. A fogyasztó a termék visszaküldésének csak a közvetlen költségét viseli.

11. A távollévők közötti szerződéstől való elállási jog az alábbi megállapodásokkal kapcsolatban nem illeti meg a fogyasztót: (1) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Eladó a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően elállási jogát elveszíti, (2) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja az Eladó által nem befolyásolható, és az elállásra meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ, (3) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, (4) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; (5) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, (6) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel, (7) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Eladó által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor, (8) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából (ebben az esetben az elállási jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokra és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészekre, kínált szolgáltatásokra vagy termékekre nem terjed ki), (9) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, (10) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével, (11) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében, (12) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki, (13) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

12.  Visszaküldési cím:

ACP POLAND
HU 2330 Dunaharaszti, Raktár u. 2.

VIII. KELLÉKSZAVATOSSÁG / JÓTÁLLÁS

1. Ha az értékesített termék(ek)kel összefüggésben hibás teljesítés történik, az Eladó az Ügyféllel szemben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései, különösen a 6:159-6:167. § (kellékszavatosság) és a 6:175-6:176. § (jogszavatosság) szerint felel.

2. Az Eladó a szavatosság alapján felelősséggel tartozik, ha a terméken az Ügyfél részére történő kézbesítésétől számított két éven belül kellékhiba jelentkezik. A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt, fogyasztóval kötött szerződés esetén 2 év alatt évül el. A vásárlást követő 1 éven belül a Polgári Törvénykönyv alapján az Eladó általi ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy a termék hibája gyártási eredetű.

3. Az Ügyfél minőségi kifogását írásban, az alábbi e-mail címre kérjük küldeni: [email protected]

4. Kellékszavatossági igénye alapján az Ügyfél választása szerint:

a) kijavítást vagy kicserélést igényelni, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék vagy szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet, vagy

b) az ellenszolgáltatás értékének arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a Szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének – a dolog tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel, megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve – nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

5. A reklamációt először a webáruház ügyfélszolgálatának kell jelezni az https://absulo.hu/ honlapon elérhető formanyomtatvány segítségével.

6. A kifogásban javasolt, hogy az Ügyfél feltüntesse az alábbi információkat: (1) a panasz tárgyát érintő információk és körülmények, különösen a hiba előfordulásának jellege és időpontja, (2) határozott kérelem arra, hogy az Eladó gondoskodjon arról, hogy a termék megfeleljen az adásvételi szerződésnek, vagy az Ügyfél árcsökkentést kér, vagy az adásvételi szerződéstől el kíván állni, (3) és az Ügyfél kapcsolattartási adatai – ez megkönnyíti és felgyorsítja a kifogás kezelését az Eladó részéről. Az előző mondatban megadott szempontok mindössze ajánlások, elmaradásuk nem befolyásolja a kifogás kezelésének tényét.

7. Kellékszavatossági igénye alapján a Fogyasztó választása szerint:

a) kijavítást vagy kicserélést kérhet, vagy

b) az ellenszolgáltatás értékének arányos leszállítását vagy a szerződés megszüntetését kérheti.

8. A Szolgáltató megtagadhatja a kijavítást és a kicserélést, ha az lehetetlen vagy aránytalan többletköltséget eredményezne a Szolgáltatónak, figyelembe véve valamennyi körülményt, a hibátlan termék értékét és a szerződésszegés súlyát.

9. A Fogyasztó akkor kérheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a szerződés megszüntetését, ha a Szolgáltató a terméket nem javította ki vagy nem cserélte ki, illetve a Szolgáltató azt a saját költségén nem végezte el, ismételt hiba merült fel a kijavítás vagy a kicserélés ellenére, vagy a hiba olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy a szerződés megszüntetését teszi indokolttá, illetve a Szolgáltató nem vállalta vagy észszerű határidőn belül nem tudta vállalni a kijavítást vagy a kicserélést.

10. Jelentéktelen hiba miatt a szerződés megszüntetésének nincs helye. Ha a Fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, a Szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

11. Az ellenszolgáltatás értékének leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a Fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a Fogyasztó által ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.

12. A Fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania.

13. A Fogyasztó kellékszavatossági jogait a kötelező jótállás alá tartozó árukra vonatkozó speciális szabályok (18.-26. pontok) figyelembevételével gyakorolhatja.

14. A kellékszavatossági igénye érvényesítésekor a Szerződés megkötését az Ügyfélnek kell bizonyítania. Fogyasztóval megkötött szerződés esetén a Szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. Ha a Szolgáltató a szerződés megkötését vitatja, felhívja a Fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára.

15. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Szolgáltatóval. Fogyasztóval megkötött szerződés esetén a 2 hónapon belül közölt hiba késedelem nélkül közöltnek tekintendő. A közlés késedelméből eredő kárért az Ügyfél felelős.

16. Fogyasztóval megkötött Szerződés esetében ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy a termék (áru) teljesítésének időpontjától számított egy éven belül a Fogyasztó által felismert hiba már a termék (áru) teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Ebben az esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatossági felelőssége alól, ha ez a vélelem a termék (áru) természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

17. Ha az áru meghibásodásában az Ügyfélt terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában az Ügyfél köteles viselni, ha az áru karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének – különösen használati és kezelési útmutató rendelkezésre bocsátásával – eleget tett.

18. Fogyasztó részére eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) mellékletében felsorolt Árukra kötelező jótállás terjed ki. A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

19. Az Áru kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó az árut a hiba miatt rendeltetés rendeltetésszerűen  nem használhatta.

20. A jótállási határidő az áru Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha azonban a Fogyasztó az árut az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja az áru átadásának napja.

21. A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a Szolgáltató székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a gyártó ill. a Szolgáltató által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

22. Ha a jótállási időtartam alatt az áru első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy az áru nem javítható, a Fogyasztó – különösen az egyedi szerződésben foglalt, a megrendelésben rögzített, vagy a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvben felvett – eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles az árut 8 napon belül kicserélni. Ha az áru cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, az áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.

23. Ha a jótállási időtartam alatt az áru három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában –, valamint ha a Fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Fogyasztó nem kívánja az árut a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, a Szolgáltató köteles az árut 8 napon belül kicserélni. Ha az áru kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, az áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.

24. Ha az áru kijavítására a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, a Fogyasztó – különösen az egyedi szerződésben foglalt, a megrendelésben rögzített, vagy a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvben felvett – eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles az árut a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha az áru cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, az áru ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.

25. Ha a Fogyasztó az áru meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Ptk. 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

26. A Korm. rendelet szerinti jótállás érvényességéhez, valamint a jótállásból eredő jogok érvényesítéséhez a Szolgáltató további követelményt támaszthat a Fogyasztóval szemben, feltéve, hogy az áru megfelelő üzembe helyezése más módon nem biztosítható és a követelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a Fogyasztó számára, valamint Szolgáltató a Fogyasztót e követelményről előzetesen tájékoztatta.

27. Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól az olyan hiba esetén, amely hibát Ügyfél a szerződéskötéskor ismert vagy ismernie kellett, illetve amely hibára tekintettel a terméket Ügyfél csökkentett áron vásárolta. Szolgáltató szavatossági felelőssége ilyen esetben csak az Ügyfél által nem ismert egyéb hibáért áll fenn.

28. Ha a gyártó meghatározott áru tekintetében meghatározott időtartamra a tartósságra vonatkozó jótállást nyújt, a fogyasztó közvetlenül a gyártótól követelheti a tartósságra vonatkozó jótállás teljes időtartama alatt, hogy az áru hibáját javítsa ki, vagy az árut cserélje ki, a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályok szerint.

IX.  JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

 1. A panaszok felülvizsgálata és a kártérítési követelések érvényesítése bíróságon kívüli módjainak alkalmazása önkéntes alapon történik. Az Eladó nyilatkozatát a fogyasztói vitás kérdések megoldásának ügyében folytatott eljárásban való részvétel elfogadására vagy elutasítására vonatkozóan az Eladó papíron vagy más tartós adathordozón teszi meg, amennyiben a fogyasztó által benyújtott minőségi kifogás következtében a vitás kérdés nem oldódott meg.

2. Fogyasztónak minősülő Felhasználó – ha önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében jár el a weboldal szolgáltatásainak igénybevétele során – a területi gazdasági kamarák mellett működő független, a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy kérelme szerinti békéltető testülethez fordulhat, melyek hatáskörébe tartozik a fogyasztó és az Eladó közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a Felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése, és e célból egyesség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének érdekében. Az eljárás részletes szabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény 18-37/A. §-ai tartalmazzák.

3. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára, az alábbi platformon: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase

4. Amennyiben az Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és azok elérhetősége a http://jarasinfo.gov.hu honlapon érhetők el.

5. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat az Eladó székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez is. Békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikró-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: [email protected]

Központi telefonszám: +36-1-488-2131

Fax: +36-1-488-2186

6. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

X. VENDÉGVÉLEMÉNYEK

1. Az Ügyfélnek tilos illegális tartalmat közzé tennie.

2. Az Eladó közvetlen kommunikációval foglalkozó kapcsolattartója a DSA (eng. Digital Services Act- A digitális szolgáltatások egységes piacáról szóló (EU) 2022/2065 rendelet és a 2000/31/EK irányelv értelmében: e-mail [email protected]. A kommunikáció magyar, lengyel és angol nyelven történhet.

3. A Felhasználók kizárólagosan felelősek az ABSULO szolgáltatásain keresztül közzétett saját tartalmaikért, és adott esetben az ebből eredő következményekért, pl. a tartalom más felhasználók általi felhasználásáért. A Felhasználó vállalja, hogy nem sérti meg az alkalmazandó jogi rendelkezéseket és szerződéses rendelkezéseket, amikor az ABSULO szolgáltatásait saját tartalmának biztosításával összefüggésben használja. Ez a kötelezettség magában foglalja, de nem korlátozódik a következőkre: tartózkodás harmadik felek jogainak megsértésétől, különös tekintettel a harmadik felek szerzői jogaira, személyiségi jogaira, szabadalmi és védjegyjogaira és egyéb jogaira. A felhasználó vállalja továbbá, hogy betartja a fiatalkorúak védelmére vonatkozó büntetőjogi törvényeket és rendeleteket, és nem tesz közzé rasszista, rendkívül sértő, pornográf vagy szexuális tartalmat, amely káros a kiskorúakra, szélsőséges, dicsőíti vagy bagatellizálja az erőszakot, dicsőíti a háborút, dicsőíti a terrorista vagy szélsőséges politikai szövetséget, bűncselekmény elkövetésére ösztönöz, rágalmazó, sértő vagy nem megfelelő megjegyzés kiskorúak számára ill. bármilyen más büntetendő tartalmat.

4. Az Eladó ellenőrzi az értékeléseket a vásárlási folyamat során használt vagy a felhasználói fiókhoz rendelt e-mail cím használatával. 

5. Termékértékeléseket csak az Eladó online áruházából ténylegesen megvásárolt termékekkel kapcsolatban és az online áruház azon ügyfele küldhet, aki ténylegesen megvásárolta az értékelés tárgyát képező terméket.

6. A vélemények közvetlenül elérhetők az áruház weboldalán vagy egy harmadik fél felülvizsgálati szolgáltatásán, amellyel az Eladó dolgozik, és amelyre az online áruház webhelyén hivatkoznak.

7. Tilos fiktív vagy látszólagos adásvételi szerződéseket kötni a termékre vonatkozó vélemény közzététele céljából.

8. Az Ügyfél elfogadja, hogy az Eladó ingyenesen felhasználhatja az Ügyfél által az Eladó weboldalán közzétett véleményeket vagy egyéb tartalmakat.

9. Az Eladó nem tesz közzé hamis értékeléseket vagy vásárlói ajánlásokat, és nem kér másokat hamis értékelések vagy vásárlói ajánlások közzétételére termékeik vagy szponzorált értékeléseik népszerűsítése érdekében.

10. Az Ügyfélnek tilos illegális tartalmat szolgáltatnia, azaz olyan információkat, amelyek önmagukban vagy bármilyen tevékenységével kapcsolatban nem jogszerűek, beleértve termékek értékesítését is.

11. Az Eladó felhívja a figyelmet arra, hogy az Ügyfelek által közzétett értékeléseket a rendszer nem ellenőrzi automatikusan tiltott tartalom szempontjából.

12. Az Ügyfél nem jogosult:

a) harmadik személyek személyes adatainak közzétételére a szolgáltatások használatával kapcsolatban, valamint más személyek képmásának terjesztésére az adott személy törvény által előírt engedélye vagy hozzájárulása nélkül.

b) hirdetések ill. promóciós tartalmak közzétételére a szolgáltatások használatával kapcsolatban,

c) más webhelyekre mutató linkeket közzé tenni.

d) olyan termékekre vagy tevékenységekre utalni, amelyek konkurensek az Eladó üzleti tevékenységével.

e) erőszakra, gyűlöletre vagy megkülönböztetésre uszítani bármilyen alapon, beleértve a nemi, szexuális beállítottságot, nemzeti, etnikai, faji vagy vallási különbségeket,

f) káromkodást vagy más sértő tartalmat közzé tenni,

g) kísérletet tennie a törvény által tiltott tevékenységekre, csalásra vagy azokban részt vennie,

h) sérteni bármely más személy szerzői jogát vagy személyiségi jogait,

i) sérteni az általánosan alkalmazandó jog egyéb rendelkezéseit.

13. Az Ügyfél kijelenti, hogy:

a) jogosult szerzői jogot, ipari tulajdonjogokat ill. hasonló jogokat használni azokban a művekben, ipari tulajdonjogok tárgyaiban (pl. védjegyek) ill. szomszédos jogok tárgyaiban, amelyekből az általa közzétett tartalom áll,

b) a szolgáltatásokkal kapcsolatban más személyekre vonatkozó személyes adatok, képek és információk közzétételére és rendelkezésre bocsátására jogszerűen, önkéntesen és az érintettek hozzájárulásával végzi,

c) egyetért azzal, hogy más Ügyfelek és az Eladó megtekinthetik a közzétett tartalmakat, és felhatalmazza az Eladót azok ingyenes felhasználására, a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel összhangban,

d) vállalja, hogy a szerzői és hasonló jogokról szóló törvénynek megfelelően jár el.

14. Ha az Eladó úgy találja, hogy az értékelés nem felel meg az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott feltételeknek, az Eladó enyhítő intézkedéseket tehet, azaz eltávolíthatja az értékelést vagy megtagadhatja annak közzétételét.

15. Ha egy másik személy (egy másik ügyfél vagy más természetes vagy jogi személy) úgy véli, hogy egy adott értékelés illegális tartalmat tartalmaz, az adott személy jelentheti azt az Eladónak (e-mail: [email protected] ). A kérelemnek a következőket kell tartalmaznia: 

a) a bejelentő személy vagy szervezet neve és e-mail-címe,

b) nyilatkozat, amely megerősíti a regisztráló vagy szervezet jóhiszemű meggyőződését, hogy az abban foglalt információk és állítások pontosak és teljesek,

c) annak indokolása, hogy a vélemény miért jogellenes,

d) az információ pontos elektronikus helyének egyértelmű feltüntetése (pl. jogellenes tartalmat azonosító információ).

16. Az Eladó visszaigazolást küld a kérelmezőnek a kérelem kézhezvételéről, ha a kérelmező e-mail címét megadta.

17. Az Eladó a kézhezvételtől számított 14 napon belül megvizsgálja a kérelmet, és ezt tárgyilagosan és gondosan teszi. 

18. Az Eladó az értékelés eltávolítása, vagy helyben hagyása mellett dönthet.

19. Az Eladónak haladéktalanul tájékoztatnia kell (a kérelmezőt és a felülvizsgálatot kérvényező személyt) döntéséről, megjelölve döntés okát. A döntés ellen fellebbezés nyújtható be. Az Eladó a kézhezvételtől számított 14 napon belül megvizsgálja a fellebbezést.

XI.  SZEMÉLYES ADATVÉDELEM

1. Az Ügyfél személyes adatainak az Eladó az adatkezelője.

2. A személyes adatok megadása önkéntes, de fiók létrehozásához, meghatározott elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez, adásvételi szerződés megkötéséhez nélkülözhetetlen.

3. Az Eladó megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket alkalmaz a kezelt személyes adatok védelmére.

4. Minderről részletes információk találhatók a webáruházban elérhető „Adatvédelmi nyilatkozatban”.

XII. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

1. A weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. A Szolgáltató vagy feljogosított felhasználója a szerzői jogi jogosultja a weboldalon közzétett, valamint a weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb alkotóelemet, a weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

2. A weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért ill. teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

3. Az Ügyfél a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott károkért, az életet, testi épséget ill. egészséget veszélyeztető vagy károsító szerződésszegésért nem vállal felelősséget.

4. Az Eladó által kötött szerződések magyar nyelven köttetnek. 

5. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

Kelt: 2024. április 24-én


Szerződéstől való elállás űrlapja

 

Łazienkaplus.pl S.A. 
KRS: 0000400575
ul. Składowa 17
62-023 Żerniki
Lengyelország

 

Szállítási cím:                                                                    

TVM Transport Hungary Kft.
Bem József ut. 32 (M5 Business Park)
2360 Gyál
A küldeményre írja rá: ACP PL/ABSULO

..................................................., dátum .......................

Én, [vev keresztneve és vezetékneve], lakhelye [utca, házszámszám, ajtó], [irányítószám] [város], ezúton az adásvételi szerződéstől elállok az alábi termékekre vonatkozóan:

Terméknév:

Megrendelés azonosító:

A termékek megrendelésének dátuma:

A termékek kézbesítésének a dátuma:

Dokumentumszám:

Bankszámlaszám:

.............................................................................
A vásárló aláírása

(amennyiben a kérdőív hagyományosan lesz elküldve, papír formába)

Nyomtatható PDF letöltése (link)