Kapcsolat
Lépjen velünk kapcsolatba!
Megválaszoljuk kérdéseit, árajánlatot készítünk és fogadjuk megrendelését.
Ügyfélszolgálat
Nyitvatartás: hétfőtől péntekig 8:00-16:00 óráig.
A rendelést a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és az űrlapon található adatok kitöltésével tudja leadni. Megrendeléseiket telefonon keresztül is leadhatja.
Ügyfélszolgálat: +36 96 884 096
Az Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől péntekig 8:00-16:00.
Nagyon széles termékválasztékkal rendelkezünk, a termékek túlnyomó többsége raktáron van. Egyes termékeket megrendelés alapján szerzünk be. Az egyes termékek elérhetősége a terméklapokon található:
- ha a rendelésben szereplő összes termék "Elérhető" státuszú, a megrendelt termékek elküldése a rendelés fizetése után és az összeg számlánkon történő jóváírását követő 24 órán belül megtörténik.
- ha a rendelés meghatározott elérhetőségi dátumú termékeket tartalmaz, pl. „Elérhetőség: 5/10/14 napon belül” stb., a megrendelés az összes termék beérkezése után kerül elküldésre.
- ha a termék "Elérhetőség: rendelésre" státuszú, a rendelés leadását követően tájékoztatjuk a termék elküldésének várható időpontjáról.
Ne feledje, hogy az áru kézbesítése annak feladását követő kb. 2-3 munkanappal várható.
A rendelést csak azután szállítjuk ki, hogy a szállítmányban szereplő összes terméket összegyűjtöttük.
- Ellenőrizze, hogy megkapta-e tőlünk a küldemény visszaigazolását a küldemény állapotának nyomon követésére szolgáló linkkel (lehet, hogy a SPAM mappában van). Ha igen, küldeménye aktuális állapotáról a futárcég honlapján tájékozódhat. Ne felejtse el, hogy a szállítási idő hozzávetőleges - a tényleges szállítási dátumot üzenetben kapja meg a futárcégtől.
- Ha a csomag a futárcég visszaigazolása ellenére sem érkezik meg, kérjük, forduljon közvetlenül a szállítmányozó céghez.
- Ha nem kapott nyomkövető linket, nézze meg legutóbbi üzenetünket a rendelés állapotáról és a teljesítési dátumról. Ha lejárt a rendelés teljesítési határideje, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy ellenőrizhessük mi történt.
Ügyfélszolgálat: +36 96 884 096
email: [email protected]
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a küldemény gondosan be legyen csomagolva és a szállítás során jól legyen védve. Ennek ellenére szállítás közben előfordulhat, hogy megsérül. Segíteni szeretnénk Önnek, hogy ezt megtehessük, kérjük:
- készítsen jegyzőkönyvet a küldemény kézhezvételekor, vagy legkésőbb az átvételtől számított 2 napon belül a futárcéggel (vagy online a futár honlapján),
- készítsen fényképeket a sérült áruról és annak csomagolásáról,
- csatolja a jegyzőkönyvet és a fényképeket a reklamációs kérdőívhez, melyet itt talál meg: Visszaküldés vagy reklamáció bejelentése
- A rendszerben történő regisztrációt követően ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy az eljárás további lépéseiről tájékoztassa Önt.
A fizetési mód a kiválasztott szállítási típustól függ:
- raklapon - fizetés csak készpénzben,
- szállítás futárral 50 kg-ig - fizetés készpénzzel vagy kártyával,
- szállítás csomagpontba - fizetés alkalmazáson keresztül,
- átvételi pontra szállítás - készpénzes vagy kártyás fizetés.
Szívesen segítünk. Megrendeléskor egyszerűen írja be ezeket az adatokat a "Megjegyzés a megrendeléshez" mezőbe, és szakembereink ellenőrzik a termék kompatibilitását. Hívjon akkor is, ha nem tudja milyen terméket válasszon.
Ügyfélszolgálat: +36 96 884 096
email: [email protected]
Nagyon sajnáljuk, ez esetben kérjük, töltse ki a reklamációs kérdőívet, melyet itt talál meg: Visszaküldés vagy reklamáció bejelentése
Írja le a hibákat és csatoljon fényképeket. Az összes szükséges adat megadása felgyorsítja a reklamáció feldolgozását.
Kérjük, töltse ki az űrlapot, melyet itt talál meg: Visszaküldés vagy reklamáció bejelentése
A visszaküldés regisztrációját követően megkapja a visszaküldés címét és az összes szükséges információt. Kérjük, hogy a termékeket változatlan állapotban küldje vissza.
A beszerelés/használat nyomait viselő termékek értékét megfelelően a látható nyomokból megítélt értékre csökkentjük.
A link 24 órán keresztül aktív. Ha a link lejárt, vagy hiba történt, akkor az e-mailben kapott egyéni számlaszámra átutalással tud újabb linket generálni, vagy a rendelést kifizetni.