>100 000 TERMÉK

BIZONSÁGOS VÁSÁRLÁS

KEDVEZŐ ÁRAK

SZAKMAI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS

Nav switch
Vedd fel velünk a kapcsolatot:

+36 96 884 096

Ügyfélszolgálat nyitvatartása:

HÉTFŐ - PÉNTEK 8:00 - 17:00

Kapcsolat

Lépjen velünk kapcsolatba!

Megválaszoljuk kérdéseit, árajánlatot készítünk és fogadjuk megrendelését.

Ügyfélszolgálat

+36 96 884 096

Nyitvatartás: hétfőtől péntekig 8:00-16:00 óráig.

Írjon nekünk

* Kötelező mezők

Gyakran ismételt Kérdések

Hogyan hozhatok létre egy rendelést?

A rendelést a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és az űrlapon található adatok kitöltésével tudja leadni. Megrendeléseiket telefonon  keresztül is leadhatja.

Ügyfélszolgálat: +36 96 884 096

Az Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől péntekig 8:00-16:00.

Mennyi ideig tart egy rendelés teljesítése?

Nagyon széles termékválasztékkal rendelkezünk, a termékek túlnyomó többsége raktáron van. Egyes termékeket megrendelés alapján szerzünk be. Az egyes termékek elérhetősége a terméklapokon található:

  • ha a rendelésben szereplő összes termék "Elérhető" státuszú, a megrendelt termékek elküldése a rendelés fizetése után és az összeg számlánkon történő jóváírását követő 24 órán belül megtörténik.
  • ha a rendelés meghatározott elérhetőségi dátumú termékeket tartalmaz, pl. „Elérhetőség: 5/10/14 napon belül” stb., a megrendelés az összes termék beérkezése után kerül elküldésre.
  • ha a termék "Elérhetőség: rendelésre" státuszú, a rendelés leadását követően tájékoztatjuk a termék elküldésének várható időpontjáról.

Ne feledje, hogy az áru kézbesítése annak feladását követő kb. 2-3 munkanappal várható.

Külön szállítják az eltérő elérhetőségű termékeket?

A rendelést csak azután szállítjuk ki, hogy a szállítmányban szereplő összes terméket összegyűjtöttük.

Még nem kaptam meg a rendelésem
  • Ellenőrizze, hogy megkapta-e tőlünk a küldemény visszaigazolását a küldemény állapotának nyomon követésére szolgáló linkkel (lehet, hogy a SPAM mappában van). Ha igen, küldeménye aktuális állapotáról a futárcég honlapján tájékozódhat. Ne felejtse el, hogy a szállítási idő hozzávetőleges - a tényleges szállítási dátumot üzenetben kapja meg a futárcégtől.
  • Ha a csomag a futárcég visszaigazolása ellenére sem érkezik meg, kérjük, forduljon közvetlenül a szállítmányozó céghez.
  • Ha nem kapott nyomkövető linket, nézze meg legutóbbi üzenetünket a rendelés állapotáról és a teljesítési dátumról. Ha lejárt a rendelés teljesítési határideje, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy ellenőrizhessük mi történt.

Ügyfélszolgálat: +36 96 884 096
email: [email protected]

A csomag sérülten érkezett meg

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a küldemény gondosan be legyen csomagolva és a szállítás során jól legyen védve. Ennek ellenére szállítás közben előfordulhat, hogy megsérül. Segíteni szeretnénk Önnek, hogy ezt megtehessük, kérjük:

  • készítsen jegyzőkönyvet a küldemény kézhezvételekor, vagy legkésőbb az átvételtől számított 2 napon belül a futárcéggel (vagy online a futár honlapján),
  • készítsen fényképeket a sérült áruról és annak csomagolásáról,
  • csatolja a jegyzőkönyvet és a fényképeket a reklamációs kérdőívhez, melyet itt talál meg: Visszaküldés vagy reklamáció bejelentése
  • A rendszerben történő regisztrációt követően ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy az eljárás további lépéseiről tájékoztassa Önt.
Fizethetek kártyával a futárnál

A fizetési mód a kiválasztott szállítási típustól függ:

  • raklapon - fizetés csak készpénzben,
  • szállítás futárral 50 kg-ig - fizetés készpénzzel vagy kártyával,
  • szállítás csomagpontba - fizetés alkalmazáson keresztül,
  • átvételi pontra szállítás - készpénzes vagy kártyás fizetés.
Kiválasztottam a termékeket, de nem tudom, hogy kompatibilisek-e egymással

Szívesen segítünk. Megrendeléskor egyszerűen írja be ezeket az adatokat a "Megjegyzés a megrendeléshez" mezőbe, és szakembereink ellenőrzik a termék kompatibilitását. Hívjon akkor is, ha nem tudja milyen terméket válasszon.

Ügyfélszolgálat: +36 96 884 096
email: [email protected]

A megvásárolt termék nem úgy működik, ahogy kellene

Nagyon sajnáljuk, ez esetben kérjük, töltse ki a reklamációs kérdőívet, melyet itt talál meg: Visszaküldés vagy reklamáció bejelentése

Írja le a hibákat és csatoljon fényképeket. Az összes szükséges adat megadása felgyorsítja a reklamáció feldolgozását.

Hogyan küldhető vissza a megvásárolt termék?

Kérjük, töltse ki az űrlapot, melyet itt talál meg: Visszaküldés vagy reklamáció bejelentése

A visszaküldés regisztrációját követően megkapja a visszaküldés címét és az összes szükséges információt. Kérjük, hogy a termékeket változatlan állapotban küldje vissza.

A beszerelés/használat nyomait viselő termékek értékét megfelelően a látható nyomokból megítélt értékre csökkentjük.

Hibás link a gyors fizetéshez

A link 24 órán keresztül aktív. Ha a link lejárt, vagy hiba történt, akkor az e-mailben kapott egyéni számlaszámra átutalással tud újabb linket generálni, vagy a rendelést kifizetni.