Visszáru vagy reklamáció bejelentése
A termékekkel ill. a webshop működésével kapcsolatos bárminemű reklamációt az alábbi űrlap kitöltésével jelentheti be.
A reklamáció leírásában az alábbi információk megadását kérjük:
1. a reklamáció tárgyát érintő körülmények adatait, különös tekintettel a rendellenesség vagy szerződésnek nem megfelelő teljesítés típusát, annak létrejöttének vagy észlelésének dátumát,
2. a reklamáció megoldásaként preferált módról nyilatkozatát a szerződésnek megfelelő teljesítés helyre állítása, vagy árleszállítás, vagy a szerződéstől való elállás, vagy más követelés benyújtása által,
3. valamint a reklamációt benyújtó elérhetőségét – ez megkönnyíti és felgyorsítja a reklamáció elbírálását.
4. A reklamációhoz lehet annak tárgyával kapcsolatos bizonyítékokat csatolni (pl. fényképeket, dokumentumokat).
Előfordulhat, hogy megkérjük a reklamációt benyújtó személytől, hogy Adjon meg további adatokat vagy bizonyítékokat (pl. fényképeket), amennyiben megkönnyíti vagy felgyorsítja a reklamáció általunk való elbírálását.
Az eladó a benyújtott reklamációra haladéktalanul, de nem később, mint annak beérkezését követő 14 naptári napon belül válaszol.