>100 000 TERMÉK

BIZONSÁGOS VÁSÁRLÁS

KEDVEZŐ ÁRAK

SZAKMAI SEGÍTSÉGNYÚJTÁS

Nav switch
Vedd fel velünk a kapcsolatot:

+36 96 884 096

Ügyfélszolgálat nyitvatartása:

HÉTFŐ - PÉNTEK 8:00 - 17:00

Visszáru vagy reklamáció bejelentése

Hogyan lehet reklamációt bejelenteni?

A termékekkel ill. a webshop működésével kapcsolatos bárminemű reklamációt az alábbi űrlap kitöltésével jelentheti be.

Mit kell a reklamációba leírni?

A reklamáció leírásában az alábbi információk megadását kérjük:

1. a reklamáció tárgyát érintő körülmények adatait, különös tekintettel a rendellenesség vagy szerződésnek nem megfelelő teljesítés típusát, annak létrejöttének vagy észlelésének dátumát,

2. a reklamáció megoldásaként preferált módról nyilatkozatát a szerződésnek megfelelő teljesítés helyre állítása, vagy árleszállítás, vagy a szerződéstől való elállás, vagy más követelés benyújtása által,

3. valamint a reklamációt benyújtó elérhetőségét – ez megkönnyíti és felgyorsítja a reklamáció elbírálását.

4. A reklamációhoz lehet annak tárgyával kapcsolatos bizonyítékokat csatolni (pl. fényképeket, dokumentumokat).

Előfordulhat, hogy megkérjük a reklamációt benyújtó személytől, hogy Adjon meg további adatokat vagy bizonyítékokat (pl. fényképeket), amennyiben megkönnyíti vagy felgyorsítja a reklamáció általunk való elbírálását.

Mikor kapok választ a reklamációmra?

Az eladó a benyújtott reklamációra haladéktalanul, de nem később, mint annak beérkezését követő 14 naptári napon belül válaszol.

Rendelések és visszaküldések